BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 29, 2009

Koleksi DA Decal 30 hingga 34

Ok.. Up koleksi decal seterusnya.. koleksi 30 hingga 33 ..telah di minta secara urgent oleh seorang akak nie..tak sempat la kenal nama dia sape.. mmg urgent sgt2..memandangkan decal yang dia tempah tak sampai lagi..pastu dateline dh dekat .. so dengan kadar segera lah saya menyiapkan decal yang di minta.. walaupun.. badan dah penat... layan kan aje selagi boleh..

Klau tak silap saya..kul 8 mlm dia bagi gambar..n kul 12 mlm baru siap semuanya.. then dia amik pada hari keesokkan nya.. huu..mmg mencabar untuk tempahan last minit... Berikut adalah decal-decal yang telah di tempah..

DA-SummerTp30a



DA-SummerTp31b



DA-CPR32



DA-Strawberrycream33

Tq akak.. kerana membuat tempahan paling banyak daripada saya... :)
Harap takder masalah ye..

Dan yang akhir sekali nie..bukan decal yang di tempah oleh akak yang saya ceritakan di atas ye.. Decal yang bawah nie..yang nie designnya saya mintak dari pn suzie..dia yang tolong carikan.. saya buat suka2.. just untuk simpanan saya.. tapi kalau ada yang berkenan.. boleh order la.. al maklumlah..design dah ada..


DA-RoyalA34


Ok.. pasti ramai yang tertanya2 berapa hinggit kah koleksi decal2 di atas.. so info harga adalah seperti berikut:

Info harga untuk koleksi DA Decal 30 hingga 34 sahaja adalah seperti berikut:

Saiz : - A4
Harga: - RM 25.00/pcs
Penghantaran :- RM 5.00 (1- 10 pcs)

Diskaun sebanyak 10% bagi tempahan melebihi 5 pcs

Ok orait.. kalau berminat.. boleh buat pesanan .... sekeping pun boleh.. takder minimum order ..
kalau nak sekerat.. harap maaf ye..saya tak jual sekerat2.... anda boleh beli n kerat sendiri.. jual balik.. :) ok..

selamat menjamu mata..sambil bershopping decal.. tq..

0 comments: