BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 9, 2009

DA - Rooster10se


Aha.. kali nie..demam decal Rooster lagi.. rentetan kepada decal rooster09b, jadi timbul la custom made design untuk decal Rooster10se iaitu special edition ..

Ayam yang sebelah kiri - Checkered Past
Ayam sebelah kanan - Coat of many colors

Design nie saya saja je buat suka2.. ntah tetiba gila kejap nak designkan decal rooster nie pada mug.. huh.. bila dah siap..nampak menarik sungguh bila dah di decal kan.

Untuk sticker decal yang nie harganya lain skit.. sebab amik masa yang agak lama nak buat.. ntah la.. maybe sebab kena buat kotak2 kecik tu satu persatu..

Saiz untuk setiap satu design adalah 7 x 2.5 inci

Info harga adalah seperti berikut:
Saiz : - A4
Harga: - RM 40.00/pcs
Penghantaran :- RM 5.00 (1- 10 pcs)

Diskaun sebanyak 10% bagi tempahan melebihi 5 pcs


Erm...ok ..berikut adalah gambar mug yang telah di decalkan dengan design rooster10se nie..
saya cuma buat 2 pcs saja.. kan dah kata tadi demam ayam.. so dengan tak sabar2 nya.. siap kan jugak la mug nie..


Kalau tgk di sebelah kanan blog saya, Item nie merupakan item promosi..
Barnyard Rooster Decal Mug

2 Barnyard Rooster Decal Mug

Harga cuma seperti berikut.. nie termasuk kotak ye..cuma ada 2 pcs sahaja.. kalau nak order baru..bukan harga ini.. Kalau harga biasa untuk design sebegini adalah rm 18/pcs
Only rm 13.00/pcs
+ rm 10.00 penghantaran

SOLD to customer dari JB.

So.. kalau ada yang berminat untuk beli..boleh email saya.. kalau takder pun takpe.. saya boleh simpan ..guna sendiri je la.. so sebelum saya guna.. kalau ada yang berkenan meh beli cepat..
orait..



Jadi apa tunggu lagi.. meh tempah sekarang...

DA Decal
Afdhal (0173722 584)
akamikasupport@gmail.com



0 comments: