BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 24, 2009

Idea Decal dari Customer DA Decal

Salam kembali.., rasa mcm lama tak update.... maklumla..selalu update..bila dah update hampir seminggu..tu yang terasa lama... ok.. bukannya apa.. agak sibuk skit dengan tempahan ... mini mug n gelas... ops.. untuk entry kali nie.. tak nak cerita lagi pasal tempahan tuh..

Ok.. entry kali nie..aritu saya ada mintak gambar dari customer yang telah menempah sticker decal dari saya.. nak tgk jugak hasil nya mcam mana kan..so berikut adalah idea Decal dari first customer saya.. sebab dia nie la saya wujudkan DA Decal nie..kalu tak.. confirm.... pasti tak wujud DA Decal nie..


Nie mem Suzie dari kelantan.. - blog dia di http://airasymiatafani.blogspot.com ..so boleh singgah2 kalau nak tgk blog dia..Berikut adalah hasil yang telah beliau buat..


Sebuah tempayan lama..di cat putih.. guna cat minyak.. pastu..di tampal dengan Decal Rose Culture yang telah di ubah suai dari gambar asal..


memandangkan..mem Suzie nie dia tempah.. 2 set decal yang berbeza.. so satu lagi nie.. dia amik koleksi topiary.. Siap tampal kat switch lagi.. sib baik la saiz tu ngam2 je ye.. hehehe


nie pun dia tampal atas pasu gak.. dari koleksi topiary..


Ha.. so macam mana para pelawat/ customer DA Decal? sudah ada idea?? ke masih blank lagi tatau cam ne nak guna n lekat decal nie? Saya pasti ramai yang ada idea dan boleh hasilkan koleksi decal yang menarik..

Jadi ..apa tunggu lagi.. kalau berkenan.. atau nak try..meh singgah tgk koleksi DA Decal yang telah sedia ada.. Skrg nie telah ada lebih 20 design custom design di DA Decal.. jadi boleh pilih..

Kalau nak pic sendiri untuk di jadikan Decal pun boleh.. kirimkan saje gambar nya.. maksimum saiz adalah A4.. ..

Next week sambung lagi.... saya akan up loadkan design decal yang seterusnya... tunggu....

0 comments: